Lasarus

Jeesuksen ystävä Lasarus on kuollut. Jeesus saapuu surutaloon, jossa tapaa Lasaruksen siskon Martan. Sukeutuu seuraava keskustelu:

Ja Martta sanoi Jeesukselle: ”Herra, jos sinä olisit ollut täällä, niin minun veljeni ei olisi kuollut. Mutta nytkin minä tiedän, että Jumala antaa sinulle kaiken, mitä sinä Jumalalta anot.”
Jeesus sanoi hänelle: ”Sinun veljesi on nouseva ylös.”
Martta sanoi hänelle: ”Minä tiedän hänen nousevan ylösnousemuksessa, viimeisenä päivänä.”
Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?”
Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan.” (Joh. 11:21-27)

Jeesus rakasti Lasarusta ja herätti hänet kuolleista, vaikka hänen ruumiinsa haisi jo.
Jeesus huusi: ”Lasarus, tule ulos!” (Joh. 11:43) Ja Lasarus nousi kuolleista.

Myös minä, Markus, olin kuollut. Minä todistan, että tämä tarina on tosi: Jeesus herättää henkiin ja antaa uuden elämän!

Nelons: ”He Called Me Out”

About Markus Jaaskelainen

Markus Jaaskelainen is a photographer located in the Blue Mountains of Australia.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

